Monday, May 2, 2011

I know it's hard to love me.





You, i was happy when i received your message and call. But when i pick up. You marah-marah i. Tanye i nak pergi mane la, dekat mane la. Adoi! otak mati gang. Then you cakap, yang u taknak cakap banyak dengan i, takot you akan lose you punye hot temper. Bey i? kalau i lose hot temper i amacam? you nak ke i prangai dengan you? you tahu tak, yang i ni tak boleh tolak ansur. Jangan buat i sot please. I taknak pasal ni kite gadoh. Da cukop bgos i tunggu you that day, bey you tak turun. Wah, daripade pukul 11.45pm sampai 1pagi la gang. Hah hah and ade i cakap banyak dengan you? tak kan. Argh. Susah ah macam gini. You tahu tak I takot kehilangan you. And everytime bile i on the phone dengan you. our words was to harsh until it really hurts me. ): Eventhough we're just friend. Roz, i sayang you. you may treat me bad. but i will still love you and whatever it is. I'm sorry that i can't meet you today. And remember, the album that i gave to you? the one that i prited 40 photo? haha. I love you la. :)